eerste vakantiedagen Denemarken en boot - Reisverslag uit Þóriseyjar, IJsland van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu eerste vakantiedagen Denemarken en boot - Reisverslag uit Þóriseyjar, IJsland van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu

eerste vakantiedagen Denemarken en boot

Blijf op de hoogte en volg Marijke

25 Juli 2013 | IJsland, Þóriseyjar

Dag allemaal,
Inmiddels is het al even geleden dat jullie iets van ons hebben gehoord. Hoe dat komt...? Nou, omdat we het te druk hebben met vakantie vieren! En oké, slechte tot geen wifi-verbinding helpt ook niet echt mee.

We zijn de eerste dagen van onze vakantie begonnen met twee dagen pret voor de kinderen in Legoland, Billund. De bedoeling was maar 1 dag, maar de camping had een aanbieding, tweede dag gratis. Eigenlijk wel zo relaxed, omdat je dan niet het gevoel hebt dat je alles in 1 dag moet hebben gedaan. Dan kan je wat bewaren voor de volgende dag. Wat een drukte en mensenmassa om tien uur voor de entree van het park. Voor ons op loopafstand, want de camping ligt bijna naast Legoland.

Volop attracties voor de kinderen, zoals treintjes, monorails, bootjes etc. Maar ook een aantal spannende attracties met achtbanen etc. Rigier doet een rondje in een heeeeele snelle achtbaan, en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat de kinderen daar nog te klein voor zijn..."nee hoor, Rogier, geeft helemaal niks. Ik let wel op de kinderen."

• 25 Juli 2013 - 21:03

Suzan:

Wat leuk om weer wat te horen van jullie. Maar volgens mij vinden jullie het helemaal niet erg om 2 dsgen in legoland door te brengen. Ook jullie mogen weer even kind zijn. Veel plezier nog. Groetjes Willem en Suzan

• 25 Juli 2013 - 21:44

Merel:

En wie vinden al die legobouwwerken en attracties leuker, de kinderen of de ouders???
    En ik kan niet anders dan je sms van vanmorgen herhalen, hij was namelijk zo puur:
    'Meer heb ik niet nodig om gelukkig te zijn; IJsland, mijn gezinnetje en een beetje zon'.
    Geweldig! Liefs uit Speuld

• 25 Juli 2013 - 21:44

Merel:

Geweldig! Liefs uit Speuld

• 29 Juli 2013 - 15:27

RG:

neem je een paar blokjes mee voor je collega's??