onderweg naar IJsland - Reisverslag uit Billund, Denemarken van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu onderweg naar IJsland - Reisverslag uit Billund, Denemarken van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu

onderweg naar IJsland

Blijf op de hoogte en volg Marijke

19 Juli 2013 | Denemarken, Billund

Hallo lieve vrienden, familie, collega's en andere geïnteresseerden die dit reisverslag lezen. Het is weer zo ver, we mogen weer op vakantie!

Dit keer gaat de reis via Denemarken met de boot naar IJsland. We hebben drie weken de tijd, en zullen daarvan twee weken op IJsland zijn. We gaan proberen weer een reisverslag bij te houden, mits we voldoende internetbereik hebben. In het binnenland van IJsland zal dat niet mee vallen. Jullie krijgen deze mail omdat je nog op de verzendlijst staat van onze vorige reis naar Namibië/Botswana. Deze reis zal waarschijnlijk minder spannend worden, dus als je deze reis niet wilt volgen, graag zelf even je mailadres weghalen bij luukencasopreis.waarbenjij.nu

Vrijdag 19 juli 2013
Vandaag vroeg opstaan (4 uur), omdat we op tijd willen vertrekken, zodat we niet te laat aankomen op de camping in Denemarken. Een onrustig nacht hebben we, omdat Cas 's nachts wakker schrikt en ligt te roepen: "mama, ikke ook mee!", of te wel onze kleine schat is bang dat we hem thuis achterlaten...

• 19 Juli 2013 - 21:32

Rian, Marieke, Laura En Anouk:

Tsjonge...jonge...wat een bofkonten, alweer op vakantie. Ga er maar weer lekker van genieten en lieve Cas: papa en mama en je grote trotse broer zullen je echt niet vergeten mee te nemen hoor! Wat een schat! Een goede en veilige reis toegewenst en we lezen wel hoe jullie ervaringen zijn. Geniet ervan!

• 20 Juli 2013 - 13:06

Stijn:

Ach, die kleine Cas, bang om vergeten te worden! :) Leuke vakantie toegewenst!

• 20 Juli 2013 - 13:47

Henriëtte:

Hoi Marijke, Rogier, Luuk en Cas,
    Goede reis, veel plezier en kom veilig weer thuis. Ik geniet met jullie mee en verheug me nu al op het super leuke reisverslag dat gaat volgen.
    Hartelijke groeten.

• 20 Juli 2013 - 17:54

Ella:

Gaaf hoor! Mooie reis toegewenst! Geniet ervan! X

• 21 Juli 2013 - 11:47

Tom En Dianne:

Hoi Globetrotters, altijd erg leuk jullie reisverslagen te lezen. Geniet er van en doe IJsland de groeten ;-).
    Liefs, Tom en Dianne

• 21 Juli 2013 - 17:19

Joke:

Fijne reis gewenst, liefs van ons xx

• 21 Juli 2013 - 18:19

Lenie En Martijn:

Hoi!!
    Leuk om jullie verslagen weer te kunnen lezen! Goede reis en heel veel plezier! Wij zijn vrijdag terug gekomen van een heerlijke vakantie. Marijke, ik zag dat ons oude mailadres gebruikt. Wil je ons nieuwe mailadres gebruiken? mlavooij@zeelandnet.nl Dan kunnen we jullie weer volgen.
    Veel plezier en tot horens.
    x

• 22 Juli 2013 - 20:04

Jenne:

Geniet, en ben benieuwd of jullie dingen herkennen van Sigur Ros!

grt,
    JNN

• 22 Juli 2013 - 22:45

Merel:

Wat geweldig weer, (het volgen van) deze trip! Hoe was Legoland? Ben heel benieuwd hoe de bootreis zal zijn. Maar jullie kennende wordt ook dat genieten. En @JNN, ook ik ben benieuwd of nr. 13 van Sigur Ros voorbij komt:-) Kus en liefs, Merel

• 23 Juli 2013 - 17:57

Annita En Piet:

We wensen jullie weer een hele mooie reis en een behouden thuiskomst.Genieten maar. ,!

Wij volgen jullie met jullie reisverslag. Het is superleuk om dat te lezen! Groetjes en fijne vakantie!