The big five complete - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu The big five complete - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marijke Vanhommerig - WaarBenJij.nu

The big five complete

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

07 Februari 2013 | Namibië, Windhoek

Hallo allemaal nog even een kort verslag voordat we morgen naar huis vliegen.

Na een aantal niet zo spannende, maar voor ons wel relaxte dagen, zitten we nu op een camping 30 km boven Windhoek.
Vanmiddag hebben we een cheeta en leppard safari gedaan. Op de valreep dus toch nog een luipaard gezien! De big five is compleet.
Erg spannend ook wel, want ondanks dat de cheeta's en luipaarden hier binnen hekken zitten en gevoerd worden, ( het terrein is wel gigantisch groot) is het toch erg indrukwekkend als een luipaard op 1 meter van de auto komt. De cheeta's, die schijnen minder gevaarlijkte zijn...., springen zelfs tegen de landrover op.

Voor ons een mooie afsluiting van de vakantie. Wat een geweldige reis was dit. Morgen de auto inleveren, en morgenavond terugvliegen. We zullen zelf nog lang nagenieten van onze 'avonturen'. Iedereen bedankt voor het meelezen, en meebeleven van onze reis. We vonden jullie reactie's erg leuk!
Tot een volgende reis.....

Rogier, Marijke, Luuk en Cas

• 07 Februari 2013 - 16:18

Ruude En Marijke:

Prachtige foto's van de Cheeta's!! Zelf gemaakt? :-)
    Wat een mooie reis hebben jullie gehad! Dat wordt afkicken thuis en nagenieten. Goede reis terug!!
    Tot gauw,
    Ruud en Marijke

• 07 Februari 2013 - 16:26

Cees En Joke:

Geweldige foto's en een reis om nooit te vergeten.
    Goede reis terug gewenst en liefs van ons xxxx

• 07 Februari 2013 - 16:33

Fam V.d.Ree:

Hoi!

We hebben genoten van jullie reisverslagen en foto's! Geniet nog van de laatste dag(en) op reis!

groeten van ons allemaal.

• 07 Februari 2013 - 16:50

Chris:

Bedankt voor de mooie verslagen en foto's kheb hier ook genoten van jullie reis.
    Goede reis terug en tot volgende week.

Groeten,
    Chris

• 07 Februari 2013 - 17:15

Victor:

Ik heb genoten van jullie verhalen en prachtige foto's. Het moet zalig zijn geweest. Ik ben jaloers geworden :-). Goede reis terug!

tot snel
    Victor

• 07 Februari 2013 - 18:23

Arthur:

Nou, ik vond er niets aan.............

• 07 Februari 2013 - 18:28

Rene, Yvette:

Hoi daar,

waanzinnige reis en schitterende foto's wij kijken uit naar alle verhalen en foto's!!
    goede terugreis en tot horens

groetjes Rene en Yvette

• 07 Februari 2013 - 18:57

Lenie :

Wat een mooie ervaringen... Goede reis terug!

• 07 Februari 2013 - 19:01

Richard:

Mooie foto's en een mooie tijd om op terug te kijken.
    Goeie reis terug en we zien jullie weer in het koude nederlan.

Gr. Richard en Marian

• 07 Februari 2013 - 20:42

Vrienden Uit Speuld:

En hoe moeten wij onze avonturenhonger nu stillen als we jullie verhalen niet meer kunnen lezen?
    Inderdaad gewéldige foto's van de cheeta!!!
    Veilige terugreis enneh...misschien mogen jullie de GoPro onder de kist die jullie naar huis vliegt bevestigen:-)

kus van ons

• 07 Februari 2013 - 23:58

Lian Vanhommerig:

Bedankt voor jullie prachtige reisverslagen en foto's... Ik ga dit zeker mussen
    Goeie reis terug en doe maar warme kleding aan want 't is bar koud hier... dat gaat jullie weer tegen vallen. Tot gauw, Lian xx

• 08 Februari 2013 - 00:27

Ella:

Weer prachtige foto's! Goeie terugreis! X

• 08 Februari 2013 - 11:08

Jac Kromdijk:

We hebben genoten van je reisverslag en van de mooie foto's

Goede terugreis en tot horens

Groetjes Jac en Corry.

• 08 Februari 2013 - 12:51

Martin:

goh, is het nu alweer voorbij? Tot gauw dan maar.

• 08 Februari 2013 - 14:00

Alex Joosse:

Hallo Vakantie gangers,

Rogier, rust nog even lekker uit komende dagen, dinsdag sta je weer met je voetjes in de blubber.
    Marijke, wil jij even voor Rogier een klein verslagje maken, kunnen we die dinsdag even uitdelen,
    want anders staat Rogier de komende weken hele dagen te ouwe...

Maar goed, het was leuk jullie te volgen, Marijke, misscchien moet je ambtenaren bestaan eens heroverwegen.

Welkom in ons koude landje.

Vriendelijke groet Alex

• 12 Februari 2013 - 14:42

Janny Vanhommerig:

Bedankt voor de prachtige verslagen en de fotoos. Spannend de dieren zo vlak bij je auto, fijn dat jullie zo genoten hebben wat gaat de tijd dan snel.
    Marijke denk eens na over je verslag te boek stellen, we hebben kennissen die varen met een zeilboot de wereld rond en die hebben een boek gemaakt van hun reizen. Jij schrijft ook leuk(heeft Lian gelijk in) je kan er je volgende reis mee betalen of de arme mensen daar een donatie van geven. Bedankt he en wen ze aan de kou hier. gr.